Traditionele media zijn nog steeds belangrijk voor merken, maar als je echt gelooft in de kracht van creativiteit om merken groot te maken, zou je je creatieve inspanningen moeten willen inzetten, op de juiste plek met het juiste publiek. Met dat in het achterhoofd organiseerde YouTube de eerste Nederlandse editie van YouTube Works. 


Een awardshow voor de beste Nederlandse campagnes op YouTube. Het Bureau voor Reuring was - in samenwerking met Divimove en YouTube - verantwoordelijk voor het eindresultaat!

Tijdens YouTube Works gaat creativiteit, vernieuwing en effectiviteit hand in hand. Een toonaangevende jury bestudeerde de ingezonden cases en tijdens een digitale Award Show reikte verschillende Nederlandse creators de awards uit. De show werd gehost door Quinty Misiedjan met het mooie Tuschinski theater als decor. 


Gamma, Jumbo, Playstation  en ABN  zijn met een prachtige award naar huis gegaan. Maar de Grand Prix winnaar van YouTube Works 2021 was niemand minder dan de ING met hun Koningsdag campagne waarbij Davina Michelle en Snelle, vanuit het Rijksmuseum, alle Nederlanders een hart onder de riem steken in tijden van de lockdown.