Begin juni was het weer tijd voor een 27Names bijeenkomst met onze Europese collega's. De mannen van het Zweedse bureau 'Utsikt' hadden niets teveel gezegd over een bezoek aan hun hoofdstad. De zon scheen volop, we aten Surströmming (haring), werden over water van locatie naar locatie vervoerd (gaaf!) en hadden weer maximaal tijd om elkaar te inspireren, te brainstormen en te discussiëren.

Goed nieuws! Het 27Names netwerk heeft er sinds Stockholm 2 nieuwe partners bij; Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk. Met bureaus 'ENITED' (O) en 'purity' (UK) is de groep weer meer ervaring, inspiratie en gezelligheid rijker! Er zijn nu dus 20 landen vertegenwoordigd. 

Naast sightseeing Stockholm brachten we een flitsbezoek aan de 'Google Digitalakademin' - de Zweedse versie van de Google Digitale Werkplaats pop-up die wij in A'dam mochten ontwikkelen. Een mooi voorbeeld van de kracht van 27Names waar we als bureaus elkaar hebben geholpen door ervaringen uit te wisselen voor dit grote project. Ook vroeg de marketing director van Google ons grensoverschrijdend te brainstormen over de lancering van YouTube Music, een pittige uitdaging die we op de late vrijdagmiddag vol overgave aangingen :)