Het jaar vloog voorbij, en wat een jaar... Het jaar waarin Rembrandt 350 jaar geleden is overleden. Waarin Nederland het songfestival won en zich eindelijk weer plaatst voor het EK. We gingen van sneeuw in mei tot warmterecords in juli. Het jaar van klimaatzorgen en stikstof problemen. Er werd veel geprotesteerd en veel avocado geconsumeerd. 


Ook bij Reuring zaten we niet stil... We blikken terug op twaalf mooie maanden vol reuring. 2019, wat was je mooi!

1. Brunel Kick Off

Jaarlijks staat Brunel samen met al haar werknemers stil bij de resultaten en learnings van het afgelopen jaar. Hoogtepunten worden gevierd en beloond. Daarnaast worden de doelen voor het komende jaar gesteld. Met dit jaar de Lean ambities van Brunel op de agenda. 

2. Park NOW

Voor het tweede jaar op rij, dit jaar in de UK, organiseerden we de internationale Group Conference voor ParkNow (o.a. ParkMobile). Dit jaar stond in kader van het samenzijn. Het UK en NL team werken steeds meer samen, vanaf nu ook onder één huisstijl. Ook de aandeelhouders slaan de handen ineen. Een mooi moment om samen te komen en samen de pers te verwittigen. 

3. Google digitale werkplaats

Na meerdere succesvolle pop-up Digitale Werkplaatsen voor Google gingen we dit jaar on tour. Dé plek om gratis workshops te volgen in online marketing en programmeren kwam naar je toe. 

4. JUMP

Uber lanceerde dit jaar door heel Europa de JUMP e-bikes. De pers werd opgetrommeld om samen met de minister van Transport de elektrische deelfietsen in Brussel te lanceren. Daar hoort een persevent op een passende locatie bij.

5. E-Fiber

E-Fiber legt glasvezel aan door heel Nederland. Zij maken zich hard voor supersnel en betrouwbaar internet van het kloppende centrum tot de verste boerderij. En dat mag iedereen weten! Ook dit jaar mochten wij campagne voor E-Fiber voeren en dat in een nieuw jasje!

6. Robeco

Om het 90 jarige bestaan van Robeco te vieren organiseerden wij een spectaculaire avond voor 1200 nationale en, voor het eerst in 90 jaar, internationale collega's met partners. En spectaculair was het zeker!

7. Rembrandt

Over Rembrandt gesproken... Voor de campagne ‘Iedereen een Rembrandt’ van het Mauritshuis, het Rijksmuseum, Museum Het Rembrandthuis en Museum De Lakenhal organiseerden we een rijdend Rembrandt-atelier, vol activaties voor jong en oud en brengen we Rembrandt weer even tot leven.

8. Nationale Nederlanden 

Na 3 succesvolle hackathons hadden we de eervolle positie om dit jaar onze grenzen te verleggen en een nieuwe hackathon voor Nationale Nederlanden te organiseren. 

9. Free Press Unlimited

Persvrijheid is niet vanzelfsprekend. Wereldwijd worden journalisten bedreigd, soms zelfs gedood. FPU zet zich in voor journalisten in conflictgebieden. Om meer awareness voor deze zorgwekkende situaties te creëren zetten wij voor FPU verschillende activiteiten op.

10. Transform 

Voor Think with Google organiseerden we dit jaar voor het eerst Transform. Google helpt corporates bij de digitale transformatie van hun business. Een dag om alle grote klanten te informeren, te inspireren en te helpen transformeren.

11. Royal Haskoning DHV

Dit jaar aan ons de eer om het jaarlijkse diner voor alle zakelijke en meest gerespecteerde relaties van Royal Haskoning DHV te organiseren en naar een hoger niveau te tillen. Onder het thema ‘The Art of Intelligence', een creatieve combinatie van het verleden, heden en de toekomst, vond er een stijlvolle avond in Het Prinsenhof museum en de Oude Kerk in Delft plaats. 

12. Youtube

Bram Krikke, StukTV, Dylan Haegens, Kinderen voor Kinderen en Frenna namen op 12 december allemaal een YouTube award mee naar huis. Wij bedachten en organiseerden de eerste editie van de YouTube Starry Night in het Tuschinski theater in Amsterdam en genereerden heel veel publiciteit voor het merk.

Op naar de Reuring Twenties!