The 2020 Gifting Season on Snapchat

Terwijl het buiten nog 30 graden was, wist Snapchat dat grote merken zich al klaarmaken voor de feestdagen in december.

Natuurlijk zal het winkelen en samen zijn er dit jaar anders uitzien, maar de feestdagen worden dit jaar niet overgeslagen. In feite, ze zijn misschien wel belangrijker dan ooit. Tijdens de Happier Holidays Summit neemt Snapchat merken online mee, om alles te weten te komen over de feestdagen op Snapchat. Nieuwe onderzoeken worden onthuld die merken en bedrijven helpen bij het uitpakken van het cadeau van de ROI deze feestdagen.

Snapchat blijft haar publiek, de agencies, ook in Corona tijd boeien.

Om het online event vlekkeloos te laten verlopen met sprekers uit diverse landen, vroeg Snapchat ons of wij dit vooraf konden opnemen. En hier de nodige Reuring magic op los te laten. 

In samenwerking met onze partners van 27Names in Zweden en Noorwegen ontwikkelden we een half uur durende video ondersteund door animatie.