Dit jaar vloog voorbij. De Reuringmakers hebben niet stil gezeten. We blikken terug op twaalf mooie maanden vol reuring. 2019, wat was je mooi!

1. Brunel Kick Off

Elk jaar viert Brunel het afgelopen jaar en trapt het nieuwe jaar in stijl af. Leerzaam, feestelijk en misschien ga je wel met een skireis op zak naar huis. 


2. Park NOW

Voor het tweede jaar op rij, dit jaar in de UK, organiseerden we de internationale Group Conference voor ParkNow. Op alle fronten een feestje!

3. Google digitale werkplaats

Na meerdere succesvolle pop-up Digitale Werkplaatsen voor Google gingen we dit jaar on tour. Dé plek om gratis workshops te volgen in online marketing en programmeren kwam naar je toe. 

4. JUMP

Uber lanceerde dit jaar door heel Europa de JUMP e-bikes. De pers werd opgetrommeld om samen met de minister van Transport de elektrische deelfietsen in Brussel te lanceren. Het persevent op een passende locatie regelde wij...

5. E-Fiber

E-Fiber legt glasvezel aan door heel Nederland. Zij maken zich hard voor supersnel en betrouwbaar internet van het kloppende centrum tot de verste boerderij. En dat mag iedereen weten! Ook dit jaar mochten wij campagne voor E-Fiber voeren en dat in een nieuw jasje!

6. Robeco

Om het 90 jarige bestaan van Robeco te vieren organiseerden wij een spectaculaire avond voor 1200 nationale en, voor het eerst in 90 jaar, internationale collega's met partners. En spectaculair was het!

7. Rembrandt

Voor de campagne ‘Iedereen een Rembrandt’ van het Mauritshuis, het Rijksmuseum, Museum Het Rembrandthuis en Museum De Lakenhal organiseerden we een rijdend Rembrandt-atelier, vol activaties voor jong en oud en brengen we Rembrandt weer even tot leven.

8. Nationale Nederlanden 

Na 3 succesvolle hackathons hadden we de eervolle positie om dit jaar onze grenzen te verleggen en een nieuwe hackathon voor Nationale Nederlanden te organiseren. 

9. Free Press Unlimited

Persvrijheid is helaas niet vanzelfsprekend. Wereldwijd worden journalisten bedreigd, soms zelfs gedood. FPU zet zich in voor journalisten in conflictgebieden. Om meer awareness voor deze zorgwekkende situaties te creëren zetten wij voor FPU verschillende activiteiten op.

10. Transform 

De verwachtingen van de consument zijn hoger dan ooit en dus gaat de toekomst van marketing over het leveren van relevante en nuttige ervaringen. Voor Think with Google organiseerden we voor het eerst Transform.

11. Royal Haskoning DHV

Dit jaar aan ons de eer om het jaarlijkse diner voor alle zakelijke en meest gerespecteerde relaties van Royal Haskoning DHV te organiseren en naar een hoger niveau te tillen. 

12. Youtube

Bram Krikke, StukTV, Dylan Haegens, Kinderen voor Kinderen en Frenna namen op 12 december allemaal een YouTube award mee naar huis.Wij bedachten en organiseerden de eerste editie van de YouTube Starry Night in het Tuschinski theater in Amsterdam. 

Op naar de Reuring Twenties!