Reuring maken is een aanleiding om in gesprek te komen. Denk aan een bijzondere wedstrijd, een spraakmakend onderzoek, een verkiezing of prachtig evenement. Het toverwoord is interactie. Iets waar publiek voor op de been komt.

top-letter
REURING!



En dan de kunst van het vertellen. Wij houden van simpel en slim. In een radiocommercial, door een persstunt of een filmpje op YouTube. Als aanjager van de actie en voor de vermenigvuldiging van het bereik. Hoe scherper de keuzes, hoe krachtiger de boodschap.

top-letter

Reuring maken kan via vele kanalen. We benutten ze graag allemaal (tegelijk). Als vliegwiel van een campagne zetten we vaak events in. Juist in een online wereld maken we gebruik van de kracht van live communicatie en creëren we brand experiences die naklinken.

top-letter

Voor alle medewerkers, het hele Nederlandse publiek, ondernemers of juist dat ene dorp? We ontwikkelen een doordachte strategie, een aansprekende boodschap en uitingen met een beetje Reuring voor abri's, advertenties, commercials, DM's en online media.

top-letter

Impact maken doe je in het echt, live. We creëren een fysieke ontmoeting tussen merk en consument. We gaan daarvoor op pad; de straten in, festivalterreinen of stranden op. We maken het opvallend, gek, groot of juist klein en krachtig. Een merkbeleving die aanzet tot actie.

AkzoNobel - Press Launch Volvo Ocean Race

X

Doel
AkzoNobel doet mee aan de Volvo Ocean Race 2017-2018; werelds zwaarste zeilrace. In negen maanden zeilen de beste teams over vier oceanen en stoppen ze in 11 steden over de hele wereld. Met #TeamAkzoNobel wil het Nederlandse verfconcern haar Human Cities initiatief tot leven brengen en bekendheid genereren bij internationale media, klanten, medewerkers en het algemene publiek.

Media
Stunt, PR, social media

Resultaat
Steden en omgevingen levendiger maken, beschermen en kleur geven, dat is waar het Human Cities programma van AkzoNobel voor staat. Reuring kwam met een gewaagd idee: “Laten we de pilaren van de vervallen Scheveningse Pier kleuren”. Met dit statement markeert AkzoNobel niet alleen de finish locatie van de Race in 2018, het matcht perfect met het Human Cities initiatief. En zo ging er 360 liter AkzoNobel topcoating doorheen, werkten 10 schilders een week lang om de 50 pilaren te kleuren. De geverfde pootjes zorgden tijdens het onthullende pers-event op het strand niet alleen voor een indrukwekkend decor, maar de verf zal de Pier de komende jaren ook beschermen tegen de invloeden van zeewater en het Nederlands weer. Deze stunt zorgde voor een totaalbereik van meer dan 100 miljoen mensen in diverse media met berichtgeving in 19 landen wereldwijd.

KARWEI - Lancering nieuwe winkelformule

X

Doel
Tijd voor een frisse wind bij KARWEI. De bouwmarktketen lanceert in oktober 2016 haar nieuwe winkelconcept; naast bouwmaterialen worden klanten geïnspireerd wordt door actuele trends op interieurgebied. Aan Reuring de vraag om een feestelijke opening voor stakeholders te organiseren én om heel Uden en omgeving op de hoogte te brengen van de allernieuwste bouwmarkt van Nederland.

Media
Campagne; website, outdoor, advertenties, activatie, social media, video’s en openingsevent

Resultaat
Waarom zelf vertellen hoe goed je nieuwe concept is, als je het ook door de consument kunt laten vertellen! We creëerden een DIY-contest en riepen handige vrouwen uit Uden - via social, outdoor en print - op om mee te doen. In drie rondes konden creatieve dames aan de slag met materialen en producten uit de vernieuwde KARWEI, er werd online een moodboard gemaakt, een lamp geklust op de markt in Uden en in de finale een mini-huisje ingericht. Naast de geslaagde lokale activatie organiseerden we een openingsevent voor directie, franchisenemers, medewerkers en media, waar SBS presentator Viktor Brand het officiële openingsmoment verzorgde. Uit de grote opkomst en enthousiaste reacties bleek dat de stakeholders klaar zijn voor deze grote vernieuwing van KARWEI. Campagne + PR + activatie + event = Reuring met een grote R.

Google - De Digitale Werkplaats

X

Doel
Google heeft een maatschappelijke positie bereikt die verantwoordelijkheden met zich meebrengt. Het internet en de oplossingen van Google bieden ondernemers de mogelijkheid een wereldwijde markt te bedienen. De kansen die de digitale economie te bieden heeft, zijn echter beperkt zolang ondernemers niet over de juiste online skills beschikken. In Nederland focust Google zich op de MKB'er en ZZP'er waar de groei op dat vlak achter blijft.

Media
Online campagne, DM’s, video’s tbv event, diverse evenementen in grote steden en digitaal platform met 90 video-tutorials.

Resultaat
In een 1 op 1 gesprek wordt de website van de onderneming bekeken en geeft een ‘Googler’ tips en adviezen om meer uit de online business te halen. Tijdens het event in Eindhoven ontvingen tientallen Googlers elk half uur een ondernemer. Zo werden in 4 dagen tijd de websites van 1.000 ondernemers geoptimaliseerd. Daarnaast zijn er aansprekende workshops en productdemo’s. De ondernemer zet hierna zijn middelen effectiever in en Google ziet haar omzet stijgen, waaruit de kosten van het evenement kunnen worden gefinancierd.

ING - Managementconferenties

X

Doel
Van een managementdag waar de ThinkForward strategie het thema is, tot een IT Management Conferentie waar de omnichannel benadering de hoofdboodschap is. Het doel is vaak om de gasten te informeren en ze te inspireren. Aan Reuring de taak om voor elke doelgroep, binnen of buiten ING, een passend concept te ontwikkelen.

Media
Evenement en video’s

Resultaat
Het Muziekgebouw aan ‘t IJ was het decor voor de ING Managementdag. Het inhoudelijke programma met het oog op de toekomst werd vormgegeven in talkshow-setting. De afwisseling in de setting en de interactie met het publiek zorgden voor een betrokken zaal. De afsluitende performance met vele high tech elementen kwam echt binnen bij de gasten en zorgde nog lang voor buzz. Met een enorme opkomst een geslaagde Managementdag voor ING. Voor de IT Managementconferentie van ING werden de Amsterdamse Kromhouthallen omgetoverd tot ‘Orange Valley’. Inhoudelijke keynote-speakers, inspirerende innovators en informele intermezzo’s brachten de internationale IT-managers een onvergetelijke conferentie.

Funda - Fundament

X

Doel
In navolging op 2015, werd ook in 2016 het jaarlijkse fundament samen met Reuring neergezet. Dit jaar stond niet alleen in het teken van het 15-jarige bestaan van funda. De opdracht voor het Bureau voor Reuring was om binnen het thema ‘Vernieuw Mee’ een sterke, verrassende en inhoudelijk component met een feestelijk afsluiting te creëren op een bijzondere locatie.

Middelen
Evenement, online advertising, website, DM, PR

Resultaat
Zo’n 850 makelaars uit het hele land reisden af naar de industriële Sugar City vlakbij Amsterdam. Met het oog op het 15-jarig bestaan van funda in 2016 lag de focus voor het concept op 15 jaar vooruitblikken, passend bij ‘funda vernieuwt, vernieuw mee!’. Geïnspireerd op het thema X, waaronder wereldwijd de nieuwste (technologische) innovaties en creaties worden ontwikkeld, bouwden we het concept rondom technology, labs, cyber, en innovaties. Een programma met onder andere Bas Lansdorp van Mars One, Generaal Berlijn over cybersecurity en een live uitzending van gadgetprogramma BrightTV inspireerden we de makelaars op diverse onderwerpen gericht op de (woon)toekomst.

Twitter - #BirdsEye Sail Amsterdam

X

Doel
Twitter Benelux vroeg Reuring om tijdens SAIL Amsterdam '15 een exclusief event te organiseren voor hun top-klanten om zo de band te versterken en te zorgen dat zij Twitter, in al zijn facetten, in hun social strategy meer zouden omarmen.

Evenement, Twitter, Periscope
Evenement

Resultaat
Waarom varen als je ook kunt vliegen? Een exclusieve gastenlijst werd uitgenodigd op de helikopter hangar in de Amsterdamse haven. Na een inhoudelijke presentatie van Twitter en de SAIL organisatie, werden de gasten getrakteerd op een BirdsEye view over de tallships van SAIL Amsterdam in een Twitter-branded heli. In de hangar keken de gasten live mee via Periscope, de nieuwe livestream app van Twitter. De adrenaline van de helikoptervlucht en het integreren van Twitter en Periscope zorgden voor een onvergetelijke middag die de persoonlijke band tussen het Twitter-team en hun klanten een stevige boost heeft gegeven. Als extra bijkomstigheid voor Twitters brand-awareness zagen 50.000 bezoekers van SAIL Amsterdam de branded Twitter helikopter rondvliegen.

Free Press Unlimited - Free Press Live

X

Doel
Free Press Unlimited wil dat zoveel mogelijk mensen toegang hebben tot het nieuws om te kunnen overleven. Helaas lopen journalisten vaak veel risico en komen de daders hier ongestraft mee weg. FPU zet zich in voor de ‘International Day to End Impunity for Crimes against Journalists’ op 2 november en organiseert op die dag een event ter bewustwording en inspiratie.

Media
Advertenties, social media, PR, video, event

Resultaat
Impact maken, dat is gelukt! Met dappere spreker Javier Espinosa, spreekstalmeester Twan Huys en andere bewonderenswaardige journalisten werden de ruim 200 bezoekers van Free Press Live in De Nieuwe Regentes in Den Haag geïnspireerd om op te staan tegen de straffeloosheid van geweld tegen journalisten. Het Bureau voor Reuring bracht Free Press Live tot leven met treffende advertenties, krachtige video’s en tijdens het event in de kleine details van de aankleding tot het programma on stage.

ING - Awardnight

X

Doel
Vanwege hun uitzonderlijke prestaties verdienden de medewerkers van het ING Callcenter een spetterende avond. Aan Reuring de taak om zoveel mogelijk medewerkers te bereiken en er een onvergetelijke avond van te maken.

Media
Website, filmpjes, evenement

Resultaat
Toppers van Call! Een spetterende awardshow, waar collega’s elkaar voor konden nomineren en de genomineerden kans maken op Gouden Leeuw in diverse categorieën zoals; Klantbelang centraal, Rookie of the Year en Think Forward. Na de vrolijke awardshow waar René Froger als Topper van het eerste uur de Call-medewerkers toezong, barstte het feest los in de grote zaal met Jeroen van der Boom en DJ Gijs Staverman. Geheel in stijl konden collega’s zich in de ‘wasstraat’ ‘Over de Top’ laten opmaken of hun haren laten doen. Het event werd door de medewerkers en het MT zeer positief ervaren en de opkomst was succesvol!

Google - Big Tent Events

X

Doel
Google Big Tent Events worden wereldwijd georganiseerd om de impact van internet op de maatschappij vanuit meerdere invalspunten te belichten. In 2011 ging de eerste editie van Big Tent in Nederland over de online vrijheid van meningsuiting. Hillary Clinton, Uri Rosenthal en Eric Smith (VP Google) waren de keynote sprekers. Het moest echt een visitekaartje van Google worden, waar de belangrijkste stakeholders (bedrijfsleven, pers, overheid) bij aanwezig moeten zijn. In 2013 en 2014 vonden de tweede en derde editie van het Big Tent Event in Amsterdam plaats, respectievelijk over ‘de economische impact van internet’ en ‘startups als aanjager van de economie’.

Media
Event, internationale live stream, wereldwijde mediacoverage

Resultaat
Een event met internationale exposure. Met de komst van Hillary Clinton in 2011, ging het gastenaantal van 250 naar 400. Meer dan honderd journalisten, veiligheidsdiensten, internationale politieke belangen, samenwerking met Freedom Online Conference, gasten van Ministerie van Buitenlandse Zaken, de top van Google, partnership met Free Press Unlimited, etc. Een van de meest uitdagende projecten van Reuring. In 2013 en 2014 was het event iets kleinschaliger, maar met Mark Rutte (2013) en Vint Cerf (2014; oprichter internet) was de impact er niet minder om.

DPA - Summer Session

X

Doel
Jaarlijks organiseert DPA een moment om alle medewerkers, van staf tot gedetacheerden tot zzp-ers, bij elkaar te brengen. Op deze dag willen ze graag iedereen bedanken en de doelgroep met elkaar verbinden. Aan Reuring de taak om de opkomst van het aantal genodigden te verhogen en er een onvergetelijk event van te maken.

Media
Evenement

Resultaat
Om de verbinding te versterken konden DPA-ers zichzelf opgeven voor een jam-sessie. Onder begeleiding van professionals werden een aantal nummers gerepeteerd en tijdens DPA Summer Session ten gehore gebracht. De opkomst was boven verwachting, de zon scheen en de collega’s gingen uit hun dak!

Eneco - activaties

X

Doel
Eneco gelooft in duurzame energie voor iedereen. Het ontwikkelen van windmolenparken, of het openen van een windlab speciaal voor kids, past bij die ambitie. De communicatiestrategie van Eneco is het wereldkundig maken van haar duurzame daden. De activaties voor Eneco moeten telkens weer een happening met mediawaarde zijn.

Media
Lespakketten voor scholen, evenementen, PR

Resultaat
Duurzaamheid is aandacht voor de wereld van morgen. De wereld van morgen is voor de jeugd van vandaag. Kids worden altijd actief betrokken en in combinatie met een ludiek event, een mooi plaatje voor de pers, realiseren we reportages en artikelen in (regionale) media. Voor Eneco\'s Strijd om Watt won het Bureau voor Reuring een Esprix.

Karl Lagerfeld - Launch of The Karl Daily

X

Doel
De invloedrijke en iconische mode-ontwerper Karl Lagerfeld lanceert the Karl Daily, een krant vol met het laaste modenieuws en de favoriete hotspots van Karl in Parijs. Samen met de partnerbureaus uit Duitsland (München, Berlijn), België (Antwerpen), Engeland (Londen) en Frankrijk (Parijs) werd Reuring namens 27Names ingezet om het merk in Amsterdam te activeren.

Media
Fieldmarketing, promotiestunt, pers

Resultaat
In de vijf Europese steden werd op dezelfde dag de Karl Daily door een modieuze promo-crew rondgebracht in boetiekhotels en op straat uitgedeeld. Van vergunningstrajecten tot aan persberichten werkten de diverse bureaus samen aan de lancerings van Karl’s krant. Met als resultaat in Amsterdam reuring in de 9straatjes.

Caiway - Glasvezelcampagne

X

Doel
Caiway is tussen partijen als KPN, Ziggo en UPC een kleine speler in de wereld van kabel, glasvezel en telecom. Maar het klantenaantal van Caiway groeit in recordtempo, voornamelijk dankzij de aanleg van glasvezel. Glasvezel is de nieuwste infrastructuur voor internet, telefonie en televisie. Caiway staat voor de uitdaging om 10-duizenden klanten voor glasvezel te werven, aan Reuring om hier steeds weer opnieuw een passende campagne voor te ontwikkelen en uitvoeren.

Media
RTV-commercials, outdoor, advertenties, website, DM, PR en evenementen.

Resultaat
Na een succesvolle ‘Ik ga voor Glas’ campagne hebben we bij Reuring inmiddels meerdere concepten ontwikkeld voor Caiway. Bij de nieuwste campagne; de Giga Glasvezelweken, ligt de focus op de giga speciale kortingsactie, die per gebied een paar weken geldig is. Hiervoor ontwikkelt het Bureau voor Reuring naast DM’s, outdoor advertising en print advertising ook visuals voor online en de activaties op de straat. En dat levert een stijging in de verkoop van glasvezelpakketten op!

Google – House on Wheels

X

Doel
Google is meer dan alleen een online zoekmachine. Of je nou met deeg aan je handen in de keuken staat, je aan het haasten bent om het vliegtuig te halen of op het punt staat om een avondje uit te gaan, Google kan je leven makkelijker maken! Hoe maak je de consument bekend met deze slimme toepassingen?

Media
Evenement, mediacoverage in Nederland en België, film.


Resultaat
Wij creëerden een Google House on Wheels. Een mobiele oplossing om de consumentenpers kennis te laten maken met de slimme Google toepassingen voor thuis en onderweg. Het decor? Een gestripte Airstream caravan uit 1963, Google-branded en voorzien van de laatste snufjes. Het mediabereik was groots, met uitgebreide vermeldingen in o.a. het AD, Spits!, de Telegraaf en diverse lokale kranten. Ook op tv bleef de caravan niet ongemerkt; in Shownieuws en het Belgische RTL TV1 journaal werd er een item aan gewijd. Met hetzelfde doel en concept maar voor een andere doelgroep (afgevaardigden van de Europese Commissie) organiseerden we, in co-productie met BrandFuel (UK) en The Oval Office (BE), ook het Google House in Brussel.

Twitter - #TWNL Event

X

Doel
In 2013 opende Twitter een kantoor in Nederland. Om Nederlandse merk- marketing- en mediaprofessionals kennis te laten maken met Twitter werd in april 2014 het #TWNL Event georganiseerd. Dé kick-off van Twitter in Nederland en hét moment voor de 300 genodigden om te ontdekken wat je als merk via Twitter kunt bereiken.

Media
Evenement, e-mailings, website, event, live Twitter Feed

Resultaat
Het #TWNL Event vond plaats in de robuuste middenfabriek van Sugar City. Naast het netwerken en de kennismaking met het Nederlandse Twitterteam werden de 300 gasten ondergedompeld in de Twitter beleving. Een gepersonaliseerd Tweetshirt, Twitter ‘nailart’ en je #FirstTweet op een tegeltje. Er werd volop getwitterd; het event was die avond Trending Topic op Twitter.

Klanten met reuring

 
 

Het Bureau voor Reuring is mede-oprichter en eigenaar van 27Names,
het eerste Europese live communicatiebureau.

meer

27 Names

X
27 Names 
27Names is een internationale groep van 17 gerenommeerde live-communicatiebureaus verspreid over heel Europa. 27Names, en daarmee ook Bureau voor Reuring is in staat om pan-Europese campagnes en evenementen te realiseren waarbij lokale deskundigheid gecombineerd wordt met sterke strategische en operationele kwaliteiten. De unieke samenwerking tussen toonaangevende bureaus uit Scandinavië, Rusland, midden en Zuid-Europa maakt 27Names de partij voor grensoverschrijdende events of campagnes. Zowel geografisch als cultureel!

De voordelen van samenwerken met 27Names:

  • Europese expertise op lokaal en cultureel niveau
  • Pan-Europese creativiteit
  • Deskundigheid in een scala van Europese markten
  • Kansen op andere Europese markten
Interesse in de mogelijkheden die 27Names biedt? Neem contact op met Christine van Dalen: christinevandalen@bureauvoorreuring.nl
Reuring Reporter
sinds 2007
 
Wie investeert in een actie met nieuwswaarde,
wordt beloond met aandacht in de media.
  • Eneco
    Landelijke pers

    In tv-programma’s, de krant, op scholen, events en online strijden kids uit Rotterdam tegen kids uit Amsterdam voor een duurzame wereld. Activatie pur sang voor Eneco.

     
  • Google
    Google House

    Het Google House on wheels, een caravan met slimme Google toepassingen, bleef in de pers niet onopgemerkt. Het mediabereik was groots.

     
  • Doodle4Google
    Jeugdjournaal

    De tekenwedstrijd die Google organiseerde voor basisscholen was interessant voor het Jeugdjournaal. Yes! Dat lukt niet vaak.

     
  • Bureau voor Reuring
    Vakbladen

    De aandacht die we genereren voor onze klanten, blijft bij de vakpers niet onopgemerkt. Zo zien we onszelf ook nog wel eens terug in de media.

     
  • Caiway
    Regionaal

    Reuring op het plein door Caiway. Lokale personalities worden gecast voor de glasvezelcampagne, wat de aandacht trekt van diverse lokale media.

     
X

Christine van Dalen

Oprichter, eigenaar en directeur

Ken je dat? Dat je hart een sprongetje maakt? Je bent geraakt. Verrast, ontroerd, verwonderd of geamuseerd. Door een mooi plaatje, een unieke ontmoeting, een indrukwekkende video of een bijzonder moment. Ik noem dat Reuring. Wij Reuringmakers streven altijd naar dat sprongetje. We besteden er aandacht aan van de fase van het idee tot in de fase van de uitvoer van elk project. En dat zie je, dat voel je. christinevandalen@bureauvoorreuring.nl

X

Ederik Tiessen

Senior Projectmanager

Per project of klant de juiste mensen bij elkaar zetten als een puzzel die op zijn plek valt. Dat geeft een kick. Daar kan ik het verschil maken. Voor een grote productie of een intieme bijeenkomst. Vanaf de tekentafel tot realisatie, Reuring maken gebeurt op elk niveau. ederiktiessen@bureauvoorreuring.nl

X

Hotty Nijdam

Office manager

Reuring maken is mijn tweede natuur. En dat merk je al als ik je telefoontje naar ons kantoor beantwoord. Probeer het! Als vaste basis op kantoor zorg ik ervoor dat het interne reilen en zeilen een vanzelfsprekendheid is. Zo draag ik bij aan het Reuring maken. Ik zit er elke dag midden in, het geeft me vleugels. hottynijdam@bureauvoorreuring.nl

X

Sonja Garenfeld

Projectmanager

Gaaf met een zachte G! Als Brabantse Reuringmaker kleur ik liefst niet binnen de lijntjes, maar nét erbuiten. Al onze projecten zijn resultaatgericht en ik geniet om daar mijn bijdrage aan te kunnen leveren. Groot of klein event, alleen of in een team, Reuring maken is gaaf! sonjagarenfeld@bureauvoorreuring.nl

X

Chantal Peeters

Project manager

Jarenlang liep ik rond bij grote reclamebureaus en toen vond ik Reuring. Ik kan de ervaring van toen toepassen in deze slagvaardige, creatieve omgeving. Van briefing tot begroting, van DM of website tot voice-over. En dan kom ik de doelgroep vaak ook nog ‘in het echt’ tegen, op events. Zo hoort het. chantalpeeters@bureauvoorreuring.nl

X

Lot Aler

Projectmanager

Vanuit een klein idee een totaalconcept neer te zetten, met net dat stapje naar links of rechts, waardoor het eruit springt, dat is waar ik heel enthousiast van word. Een boodschap creëert attentie, maar een ervaring blijft echt hangen. Doe mij zoveel mogelijk reuring, word ik blij van! lotaler@bureauvoorreuring.nl

X

Ellen de Jong

Projectmanager

Een event produceren? Check! Een DM ontwikkelen en verzenden? Check! Of het om een grote of kleine klus gaat, alleen of in een team, mij krijg je niet gauw gek. Ik word graag in het diepe gegooid en ontwikkel mezelf elke dag weer. I like! ellendejong@bureauvoorreuring.nl

X

Martin Smith

Creative Producer

Van niets naar iets​! Ik bedenk graag oplossingen die​ er​ in de praktijk ​ook nog eens gelikt uitzien​. ​Vanaf ​concept tot en met uitvoering​ ben ik betrokken, als brug tussen creatie en productie. Tof om wat onmogelijk lijkt, toch mogelijk te maken!​ martinsmith@bureauvoorreuring.nl

X

Floor Jansen

Projectmanager

Over afwisselend gesproken. We zijn vaak het verlengstuk van onze klant. Dus pakken we van alles op wat daar van het bureau af valt. Soms is dat een intern motivatie moment, soms een internationale high tech conference. Ondanks alle ervaring, hier leer ik dagelijks iets nieuws. floorjansen@bureauvoorreuring.nl

X

Kelly van Raaij

Projectmanager

Ik hou wel van onverwachte dingen. Na een lange rondreis en een baan in Zuid-Afrika ben ik weer in ons kikkerlandje om voor opschudding te zorgen als verse Reuringmaker. Hoe leuk is dat? Van uitnodigingstraject tot stagemanager, online, offline, kom maar op! kellyvanraaij@bureauvoorreuring.nl

X

Reuring maken?

Ook Reuringmaker worden? Check onze vacatures hieronder. Staat er geen vacature tussen die bij je past, maar lijkt Reuring maken je op het lijf geschreven? Je mag jezelf altijd voorstellen per mail via info@bureauvoorreuring.nl, stuur dan ook even je CV mee.

X

Femke Grin

Junior projectmanager

BvR groeit! En in deze drukke tijden ben ik er als kersverse Reuringmaker om de projectmanagers te ondersteunen waar nodig. Na een inspirerende Azië rondreis ga ik hier bij elk project voor nét dat beetje extra. Reuring maken is voor mij net als reizen; ‘Collect moments, not things’. femkegrin@bureauvoorreuring.nl

X

Patricia Tober

Administratie

Ik ben er voor de cijfers. En daar ligt ook mijn kracht. Laat de rest maar Reuring maken, dan zorg ik ervoor dat alles in de boeken komt en de rekeningen op tijd betaald worden. Ieder zo zijn passie, toch? patriciatober@bureauvoorreuring.nl

X

David van Hoorn

Art Director - Grafisch Vormgever

Creatief en vernieuwend. Daardoor til ik concepten, campagnes en events altijd naar een hoger plan. Als Reuringmaker combineer ik verfrissende ideeën met design dat staat als een huis. Ik zoek altijd naar dat ene stukje extra en neem geen genoegen met minder. davidvanhoorn@bureauvoorreuring.nl

X

Lonneke den Haan

Stagiaire Vormgeving

Een half jaar lang mag ik de Reuringmakers blij maken met mijn creativiteit. Geen dag is hetzelfde, voor de ene klant een uitnodiging ontwerpen, voor de andere een direct mail of een visual voor een website maken. Leuk om te leren hoe je Reuring maakt. lonnekedenhaan@bureauvoorreuring.nl

X

Lotte Barends

Content & Creatie | Sr. Projectmanager

It’s all in the details. Een concept, campagne of event is pas geslaagd als alles klopt. Voor mij is dat Reuring maken, nét even anders dan anders, en dan doorgevoerd in alle facetten. Samen met Christine bijt ik me graag vast in het ontwikkelen van een concept, maar net zo enthousiast word ik van het produceren van een event of het begeleiden van een campagne. lottebarends@bureauvoorreuring.nl

X

Jessica van Diemen

Projectmanager

Ik ben van het no-nonsense soort, een echte aanpakker. Vol overgave en enthousiasme organiseer ik uiteenlopende evenementen. Mijn trademark? Ik heb een brede ervaring, ben altijd positief en draai nergens mijn hand voor om. jessicavandiemen@bureauvoorreuring.nl

X

Bureau voor Reuring

Oprichter, eigenaar en directeur

Bureau voor Reuring is lid van IDEA, de Independent Dutch Event Association. Deze branchevereniging maakt zich sterk voor de positionering van het evenementenvak, behartigt belangen en bevordert onderlinge kennisuitwisseling en inspiratie. Bij de vereniging zijn de Nederlandse evenementenbureaus van betekenis aangesloten. Door de toetredingsaudit garandeert het IDEA lidmaatschap opdrachtgevers een bepaalde mate van kwaliteit en financiële gezondheid van het bureau​. Het Bureau voor Reuring hanteert voor al haar projecten de Algemene Voorwaarden van IDEA.

OOK REURINGMAKER WORDEN?

Finance Manager

X

Het Bureau voor Reuring is op zoek naar een hands on Finance Manager, de centrale spil in alle financiële aspecten van het bureau. Vind je het leuk om betrokken te zijn bij de inrichting van de administratie en zorg te dragen voor een accurate uitvoer? Heb je ervaring in het werken voor een zakelijke dienstverlener? Dan zoeken we jou.


In de afgelopen jaren is Reuring gestaag gegroeid naar een team met 15 vaste medewerkers en een trouwe klantenkring. We werken in een informele, creatieve omgeving voor grote merken, die het beste van ons verwachten. Onze administratieve processen vragen nu om optimalisatie en een efficiencyslag. Daarom zoeken we naar iemand die kan denken, maar ook houdt van doen. Je bent daarbij een belangrijke sparringpartner voor de directie.


Taken die voor jou zijn weggelegd:


  • Adviseren over de herinrichting van de financiële administratie

  • Verzorgen van facturatie en debiteurenbeheer

  • Verzorgen van crediteurenbeheer en het uitvoeren van betalingen

  • Het doen van maand- en jaarafsluitingen

  • Ontwikkeling van management rapportages

  • Coachen bij de financiële afsluiting van projecten

  • Het aangeven van omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting

  • Het uitvoeren van de salarisadministratie


  • Wat we verwachten van sollicitante


    • Afgeronde HBO opleiding in Finance

    • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie

    • Actuele kennis van boekhouding en wet- en regelgeving

    • Brede kennis van financiële systemen

    • Self starting en pro-actief

    • Goede beheersing van de Engelse taal

    • Affiniteit met marketing, communicatie en events

    • Een leuke collega met een gezonde dosis humor

We schatten in dat deze functie in drie dagen per week kan worden uitgevoerd. Het salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring.


Is deze veelzijdige baan jou op het lijf geschreven? Stuur een e-mail met je cv en motivatie naar
christinevandalen@bureauvoorreuring.nl


Over het bureau


Het Bureau voor Reuring zorgt ‘dat er iets gebeurt’. We werken voor sterke merken die ‘iets willen doen’. Reuring maken! Activeren, de krant halen, talk of the town zijn. Klanten zijn onder andere Google, ING, AkzoNobel, Karwei en Schiphol. Het Bureau voor Reuring verhuist op 1 maart 2017 naar Amsterdam

Content producer / Copywriter

X

Het Bureau voor Reuring is op zoek naar een creatieve content producer / copywriter. Iemand die 2-3 jaar ervaring heeft met het schrijven van fijne teksten, pakkende koppen en het creëren van content, bij voorkeur voor klanten aan bureauzijde.


Geen dag is bij ons hetzelfde en ook onze projecten niet. Je bent creatief betrokken bij de ontwikkeling van campagnes en concepten, schrijft teksten voor advertenties, outdoor, videoscripts en je bedenkt verrassende social media uitingen.


Het gaat om een fulltime functie in een creatieve, informele omgeving.


Functiecriteria:


  • Afgeronde HBO opleiding op het gebied van communicatie/marketing/journalistiek

  • 2-3 jaar werkervaring op het gebied van content produceren (copy, social, blogs, scripts, DM, etc.) bij voorkeur aan bureauzijde

  • Creatieve tekstschrijver

  • Uitstekende kennis van Nederlands (moedertaal) en Engels in woord en geschrift

  • Ervaring of affiniteit met het schrijven voor social media platforms

  • Fijne, down to earth collega met hands on mentaliteit en humor


Het salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring


Lijkt dit je wel wat? Stuur je sollicitatie naar
christinevandalen@bureauvoorreuring.nl



Over het bureau


Het Bureau voor Reuring zorgt ‘dat er iets gebeurt’. We werken voor sterke merken die ‘iets willen doen’. Reuring maken! Activeren, de krant halen, talk of the town zijn. Klanten zijn onder andere Google, Funda, AkzoNobel, Eneco, Caiway, Regus, ING en Twitter.


Bij het Bureau voor Reuring zijn events en campagnes onlosmakelijk met elkaar verbonden. Er worden events ontwikkeld die aangejaagd worden door campagnes. Anderzijds worden er campagnes gerealiseerd, waarbij events en activaties worden ingezet om bijvoorbeeld extra PR te genereren. Onze opdrachtgevers zijn veelal verantwoordelijk voor Marketing, PR of Interne communicatie.


Het vaste Reuring-team (15 p.) vormt een creatieve en informele projectorganisatie en stelt voor elke opdracht het juiste team van interne en externe specialisten samen.

X


Bureau voor Reuring


Bureau voor Reuring is lid van IDEA, de Independent Dutch Event Association. Deze branchevereniging maakt zich sterk voor de positionering van het evenementenvak, behartigt belangen en bevordert onderlinge kennisuitwisseling en inspiratie. Bij de vereniging zijn de Nederlandse evenementenbureaus van betekenis aangesloten. Door de toetredingsaudit garandeert het IDEA lidmaatschap opdrachtgevers een bepaalde mate van kwaliteit en financiële gezondheid van het bureau​. Het Bureau voor Reuring hanteert voor al haar projecten de Algemene Voorwaarden van IDEA.